Guest schreef op 7 March 2010 - 21:25 #2697038
Avatar
0 berichten
Noob
Ik heb vandaag de SP uitgespeeld, en ik vond het niet echt zo geweldig, eerder teleurstellend.
het verhaal sloeg nergens op, ik weet nou nog steeds niet


er zaten ook niet echt missies in waarvan ik zeg: wow! en ik heb het spel op hard uitgespeeld, en nog was het redelijk makkelijk.

Ik heb het spel gedownload, en wil eerst even kijken of ik de prijsvraag heb gewonnen, zo niet ga ik hem wss wel kopen voor de multiplayer, waarvan ik zeker weet dat die wel vet is!


kortom: vond jij de SP ook ietwat teleurstellend?
Guest schreef op 7 March 2010 - 21:29 #2697039
Avatar
0 berichten
Noob
Die van Far Cry 2 was nog leuker, en die heb ik niet eens uitgespeeld. Kun je nagaan ;)

MP is wel de bom, soms letterlijk.
corvdv schreef op 7 March 2010 - 21:55 #2697040
Avatar
95 berichten
Noob
Ik vind / vond m wel beter, maar tis nie datj zegt, wow spectaculair, opnieuw en opnieuw spele.., maar verder wel goed uitgewerkt, leuke levels, en natuurlijk het geluid :D

Dus kvindm wel aardig ja, vooral omdat bc dus nu ook op pc is :duim:
Guest schreef op 7 March 2010 - 22:01 #2697041
Avatar
0 berichten
Noob
geluid moet ik wel toegeven: prachtig!
Guest schreef op 7 March 2010 - 22:25 #2697042
Avatar
0 berichten
Noob
Ik vond juist de SP juist erg goed! En als je het verhaal niet snapt ligt t eerder aan jou. De eerste missie is een inleiding op het verhaal.. In japan ofzo hebben ze een magnetisch veld bom gemaakt ofzo en dat proberen de Russen nu ook in dit verhaal te bemachtigen. Aan jou de taak om ze tegen te houden. Naja dan zit er een plotwending in het verhaal wat ik niet ga verklappen. Maar vond het verhaal juist erg goed net als het geluid wat echt subliem was. Verhaallijn trok mij juist erg aan en sleepte me ook mee. Ik vond de SP velen malen beter dan Cod MW2 en gelijk aan Cod4 SP. En niet te vergeten dat deze game eigenlijk een MP game is vind ik de SP erg knap gemaakt helemaal met de mogelijkheid binnenkort om het COOP te spelen met vrienden. Als de Patch is gereleased/downloadable content. Het enige waar ik me kapot aan stoor is dat 50% van de tijd je niet online kan spelen omdat de EA server er weer uitligt. Net als de M1 Garand die je niet ingame kan krijgen omdat Vetererans.battlefield.com er ook helemaal uit ligt. Ofterwijl Leuke game ALS de problemen opgelost worden met connecten en de schademodellen mogen aangepast worden naar mijn mening. Hoe vaak ik wel niet geowned ben met een pistooltje 2 kogels is meestal voldoende terwijl ik een XM8 een hele clip nodig ben van dezelfde range. Pistolen moeten gewoon 4 kogels raak hebben voor je een kill hebt vind ik. Wel als je kijkt dat je vaak vele malen meer kogels nodig bent met een gewoon assault wapen. Maar de SP is subliem en vond ik tot nu toe vermakelijker dan de online ervaring door dat achterlijke disconnecten continu.
Asskicker schreef op 7 March 2010 - 22:31 #2697043
Avatar
10 berichten
Noob
Ikzelf heb me goed geamuseerd met de sp, leuk verhaal, goede actie en vooral die droge humor. Epish :D
Guest schreef op 7 March 2010 - 22:48 #2697044
Avatar
0 berichten
Noob
Phoenix schreef:
En als je het verhaal niet snapt ligt t eerder aan jou.
Hij snapte het wel maar het sloeg gewoon nergens op, dit vond ik ook wel een beetje, het vorige deel was gewoon 4 malloten die achter goud aan zaten. Nu gaan ze opeens, als een elite squad ofzo, achter een super wapen aan. Heeft helemaal niks met elkaar te maken.
Phoenix schreef:
Hoe vaak ik wel niet geowned ben met een pistooltje 2 kogels is meestal voldoende terwijl ik een XM8 een hele clip nodig ben van dezelfde range.
Ik denk dat dit toch aan jezelf ligt, dan let je toch niet goed op wat er om je heen gebeurd als je zo vaak geownt word. En als je met een XM8 een hele clip nodig hebt moet je toch ook zoonbeetje het hele gebied rond je vijand rond sproeien. Dan wil men een realistisch spel en dan gaan ze weer hier over zeuren :whatever:
Als ik jouw in het echt 2 kogels in je borst schiet heb je ook niet al te lang meer te leven. Dus ik denk dat je, voordat je van dit probleem af bent, toch nog een aantal uurtjes je skills moet verbeteren ;)
Stamvoet schreef op 8 March 2010 - 00:55 #2697045
Avatar
391 berichten
Hobbyist
vond de singelplayer op HARD niet lastig maar soms waren de tegenstanders erg realistig zodat een sniper jouw wel eens met 1 kogel dood kon krijgen en ze gooien ook wel meer dan 1 granaat tegelijk!
killingmen schreef op 8 March 2010 - 01:14 #2697046
Avatar
23 berichten
Noob
ik heb hem voor mp gekocht niet voor sp heb sp nog niet eens gespeeld :P zal ik ook niet doen ook :X
Guest schreef op 8 March 2010 - 02:34 #2697047
Avatar
0 berichten
Noob
TheSilverEye schreef:
Phoenix schreef:
En als je het verhaal niet snapt ligt t eerder aan jou.
[quote="Hij snapte het wel maar het sloeg gewoon nergens op, dit vond ik ook wel een beetje, het vorige deel was gewoon 4 malloten die achter goud aan zaten. Nu gaan ze opeens, als een elite squad ofzo, achter een super wapen aan. Heeft helemaal niks met elkaar te maken.

En waarom zou dit verder moeten gaan met deel 1? Ze zijn hier geen elite squad maar de gasten die het vuile werk op mogen knappen en worden uiteindelijk om de tuin geleid. Hij zegt toch echt letterlijk dat hij het verhaal niet snapt anders had hij zijn woordkeuze beter moeten formulere.

Phoenix schreef:
Hoe vaak ik wel niet geowned ben met een pistooltje 2 kogels is meestal voldoende terwijl ik een XM8 een hele clip nodig ben van dezelfde range.
Ik denk dat dit toch aan jezelf ligt, dan let je toch niet goed op wat er om je heen gebeurd als je zo vaak geownt word. En als je met een XM8 een hele clip nodig hebt moet je toch ook zoonbeetje het hele gebied rond je vijand rond sproeien. Dan wil men een realistisch spel en dan gaan ze weer hier over zeuren :whatever:
Als ik jouw in het echt 2 kogels in je borst schiet heb je ook niet al te lang meer te leven. Dus ik denk dat je, voordat je van dit probleem af bent, toch nog een aantal uurtjes je skills moet verbeteren ;)[/quote]

Als ik een clip in iemand pomp en die gast komt op je af rennen en hij schiet je met 2 kogels neer van een pistool, heeft het niets met realisme te maken want dan was hij voor hij dat pistooltje uberhaubt KON trekken allang mors dood. En voor een realistisch spel speel ik Arma 2 ;) geen bunnyhop games ;). Maar de balance van schade modellen is helemaal zoek bij deze game. Zoals de fire-rate van de M16 staat bij details op bijna max maar bij unlock is hij niet eens volautomatisch!
Een engeneer met een prul wapen en demper kan van veraf net zoveel damage doen als een m4 van een Assault klasse of dergelijks. Terwijl iedereen denk ik weet dat met demper de damage en vuurkracht omlaag gaat. Ik heb Alles geunlocked van de Assault klasse en vind dat deze class bar weinig te bieden heeft tegenover bvb een recon of een engeneer of medic. Leuke wapens alleen als je dan eens een vet wapen unlocked blijkt hij niet eens vol automatisch te kunnen schieten voor close combat.

Alsof jij nog NOOIT geowned bent door een pistooltje terwijl je op iemand aan t knallen was. OOOO en wat ook erg leuk is.. EA heeft NIET geluisterd naar alle beta feedback. We riepen dat het achterlijk is dat als je op iemand schiet hij gewoon op je af kan rennen en je kan knifen terwijl je ondertussen kogels in zijn borstkas aan het planten bent. En ja de persoon kan niet zo hard rennen als normaal hij wordt wel wat vertraagd maar welke retard loopt in het echt nou met een een mes op iemand af, krijgt schoten in zijn borstkas en loopt verder? Het zou vetter zijn als ze juist worden TERUG gedreven.

Dat in combinatie met het gezeik rondom de servers...

Wat ook lachen is is dat als je bij de unlocks kijkt bij special shit of gadgets dat er staat dat je voor goede accuracy of betere accuracy moet gaan PRONEN als heavymachinegunner! Wat dan weer jammer is...er zit geen eens prone in de game! Ook geen lean.. maja overduidelijk is het geen realistische game zoals Arma 2.
OFX schreef op 8 March 2010 - 08:33 #2697048
Avatar
809 berichten
Veel vrije tijd
Mensen die worden ge-ownd door iemand met een pistool KUNNEN ZELF NIET SCHIETEN!!! :mrgreen: :mrgreen:

Zo, dat moest er even uit, sorry voor de CAPS :P Maar ik zal even uitleggen waarom:

Een pistool doet minder damage dan een volautomatisch wapen in BC2, logisch, dat is in het echt ook zo. Maar, en nu komt het, met je pistool schiet je semiautomatisch en met je wapen volautomatisch. Nu zijn er mensen die dan ook gaan sproeien als er iemand op hun af komt met een pistool. Dat werkt niet, want zeker 50% gaat dan mis. Ondertussen geeft de pistool gozer jou 2-5 goede hits omdat hij een semiautomatisch wapen heeft, en dus niet onnauwkeurig kan sproeien zoals jij dan aan het doen bent. Jij hebt dan maar een hit of 2 gemaakt, terwijl die pistool gozer jou al 5x gehit kan hebben omdat hij niet zo lomp aan het sproeien is.

Als ik met een volautomatisch wapen iemand 1 op 1 tegenkom dan geef ik hem 2 bursts (2 salvo's van 2-3 kogels) in zijn borst/hoofd, dan ligt hij binnen anderhalve seconde op de grond. En geloof me op mijn woord: ik word BIJNA nooit door iemand met een pistool neergemaaid, tenzij ik zelf met een pistool loop, of in een "WTF OMG IK WORD GERAAKT!!!" hysterie raak waardoor ik ook ga sproeien.

Tot zover de schietles, morgen volgt de cursus "hoe vouw ik mijn t-shit op?".

Nu even ontopic:

Ik ben op dit moment erg aan het genieten van de SP, ik heb hem denk ik bijna uitgespeeld. Om de concurrent er nog maar even bij te pakken, Modern Warfare 2 is een stuk intenser, en ook een stuk "stoerder". Daarmee bedoel ik vooral de missie op het boorplatform, echt heel vet die missie, maar het speelt niet zo lekker weg. Het is namelijk heel vaak gewoon een kwestie van vijanden neerknallen, die met heel veel tegelijk op je af komen. Ik kreeg vaak een knagend gevoel bij de doorsnee missies, het speelde niet zo lekker, maar wat was het tegelijkertijd ook gaaf om te zien en mee te maken!

Bad Company 2 is minder intens en minder stoer, alhoewel, met een dikke M1A1 tank rondrijden is toch ook wel stoer. Maar de gameplay is gewoon veel fijner, geen knagend gevoel meer, als je dood gaat dan ligt dat aan jezelf. Daarnaast heb je meer vrijheid tijdens het spelen. In MW2 gaat het zo: "TAKE DOWN THAT HEAVY MG!", ok piew piew headshot doei. Maar in BC2 gaat het zo: "TAKE DOWN THAT HEAVY MG!", ok piew piew, AAH BARST ER ZIT EEN SCHILD VOOR!, *pakt Carl Gustaf*, VLAWR... BOEM!, oeps daar ging de voorgevel...

Het verschil zit hem dus echt in de gameplay, in mijn ogen dan.
Sgt.Daniel schreef op 8 March 2010 - 17:35 #2697049
Avatar
265 berichten
Hobbyist
OFX schreef:
...ontzettend lang bericht...

Ik kan het niet beter zeggen :duim:
Stamvoet schreef op 8 March 2010 - 17:44 #2697050
Avatar
391 berichten
Hobbyist
OFX je hebt helemaal gelijk.

de singelplayer vijanden schieten net als iemand in de multiplayer.
ze zien je zitten en ze schieten richting jou en om het nog moeilijker te maken gooien ze geen 1 granaat maar soms wel meerdere achter elkaar.
vind BF beter dan CoD.
vooral het verhaallijn is geweldig.
je hebt misschien minder vijanden voor je dan CoD maar je moet bijna alles zelf doen en die squad helpt in mijn ogen niet echt goed mee.
je bent tegelijk intens bezig met je squad die jij nou lettend in de gaten houd.
het schieten en rijden is nog wel het best van alles.
bij CoD is het vaak alleen maar schieten maar bij BF heb je het gevoeld dat je toch iets meer hebt gedaan dan schieten.
Guest schreef op 9 March 2010 - 08:24 #2697051
Avatar
0 berichten
Noob
1. Hij kan zn pistool toch al getrokken hebben?
2. Ja ik word ook wel eens neergeknalt, maar jij brengt het alsof de hele wereld met een pistooltje rondloopt
3. Logisch dat M16 fire rate op max staat, het gaat om de snelheid tussen de kogels, die is bij M16 heel hoog omdat die burst gewoon snel schiet
4. De vuurkracht is ook omlaag! Met een engeneer wapen heb je niet zo veel kracht als een assult rifle, je behaalt ook niet dezelfde afstand om iemand nog effectief te raken, dat is ook een deel van vuur kracht en zit er dus wel degelijk in.
5. Gast, je gaat bij bad company toch ook niet op iemand in rennen als je weet dat je niet kan respawnen? Maar wacht!! Je kan WEL respawnen! Voor die gene die aan het knifen is boeit het niet, hij heeft een kans dat hij zn vijand dood en die kans neemt hij. In het echt ga je ook niet zomaar even over een open veld heen rennen, maar dit zie ik ook zoveel mensen doen.
6. HET IS NIET ECHT! Ja ze willen je het gevoel geven van wel ja, dat is ze ook goed gelukt, maar ze hebben toch geen tijd om alle klachten te behandelen?! En om terug geduwd te worden als je aan het schieten bent geeft ook een hopeloos effect. Ga jij maar eens CrossFire spelen ( lelijke graphix ) daar hebben ze dat ook. Als je eenmaal in een hoekje staat ben je dood, als je tegen een boom aan gedrukt word ben je dood.

Punten zoals die van de M16, het knifen en dat je terug geduwd word, verpesten de game play vind ik. Je moet ook nog een beetje fatsoenlijk kunnen spelen. En nog een keer: het is maar een spel, er kan dus niet alles in komen wat jij zo graag wilt!
Derogoth schreef op 9 March 2010 - 12:13 #2697052
Avatar
489 berichten
Hobbyist
De SP van bc2 vind ik gewoon 10x niks als ik er goed over na denk. Grafisch is het geweldig, maar ik vind het een erg slecht goedkoop bedacht verhaal. Moest ook erg vaak aan CoD denken bij de momenten die me wél aanspraken.

Je vliegt ook niet zelf eens een keertje met een copter.. baalde ik ook van.
Niet-logische situaties zoals dat 'bevries' lvl. Ineens heeft bijna elk huis ook een brandend vuurtje :') Beetje te simpel bedacht imho.

Over het eindlevel ben ik al helemaal niet over te spreken. Het enige wat ik dacht was "Wat een slechte cod kopie..".

Dus kwa SP heeft IW mijn liefde gewonnen. DICE uiteraard de multiplayer. Maar daar gaat 't nu ff niet om. :ugeek:
Guest schreef op 9 March 2010 - 12:13 #2697053
Avatar
0 berichten
Noob
Amen @ OFX.

Klinkt ook heel erg logisch, en dat is het ook natuurlijk. Op korte afstand kan je wel iemand een volledig magazijn voor ze bakkes geven (1-5 meter) omdat dan toch wel alles raak gaat. Dat doe ik dan ook vaak, gewoon blijven knallen en recht houden.

Dan kan het wel, maar als het op langere afstand gebeurd schiet ik uiteraard wel met burst. Maar de SP is zeker niet teleurstellend, zitten wel wat dingen in die van de concurrent zijn gestolen maar ach. Het is goed uitgewerkt, dus je hoort mij niet zeuren.
OFX schreef:
In MW2 gaat het zo: "TAKE DOWN THAT HEAVY MG!", ok piew piew headshot doei. Maar in BC2 gaat het zo: "TAKE DOWN THAT HEAVY MG!", ok piew piew, AAH BARST ER ZIT EEN SCHILD VOOR!, *pakt Carl Gustaf*, VLAWR... BOEM!, oeps daar ging de voorgevel...

Het verschil zit hem dus echt in de gameplay, in mijn ogen dan.

Ghehe, mooi vertaald! Helemaal gelijk, net zoals in de MP dat je een sniper ze cover gewoon weg blaast en hem daarna fijn een headshot geeft ghehe. Ohja, ben benieuwd naar je 'hoe vouw ik mijn t-shirt op'.

Registreer een account om te kunnen reageren

Om te kunnen reageren op Gamelux heb je een account nodig. Lees alles over de voordelen op de registratie pagina.

-->